Van New York naar Denver, de camper ophalen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Marianne - WaarBenJij.nu Van New York naar Denver, de camper ophalen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Marianne - WaarBenJij.nu

Van New York naar Denver, de camper ophalen

Blijf op de hoogte en volg Marianne

09 September 2016 | Verenigde Staten, Denver

Vrijdag 9 september:
De dag begon met wakkerschrikken (een beetje het Home Alone effect), al bleek er niets aan de hand: five-thirty is half 6 en dus hadden we nog een uurtje om bij te komen. Maar nog te vroeg....
Op de luchthaven ingecheckt, hier bleek de koffer van Eric 2 pound te zwaar en had Marianne nog 2 pound over. Dus even snel herpakt. Echter, toen bleek die van Marianne 2 lbs te zwaar en die van Eric 2 lbs over. Dus nog maar een keertje overpakken. Dit keer goed: beide koffers 50 lbs en dus in orde. Na de security check: wachten en met enige vertraging konden we opstijgen (met een mooi uitzicht op de skyline van NY). De vlucht zelf duurde bijna 4 uur, maar door slapen onderweg leek deze lekker kort.
In Denver aangekomen: bagage oppikken en op jacht naar een taxi. Deze bracht ons vlot bij de RV verhuur. Hier konden we de camper snel oppikken, een groter exemplaar (Cruise America C30; vorige keer hadden we de C25) maar ook wat minder goed schoongemaakt. Op jacht naar de supermarkt, die na een kleine omweg gevonden werd.
Na een winkelwagen vol geladen te hebben, werd het tijd om richting de camping te gaan. Die lag verder weg dan gedacht. Eenmaal ter plaatse werd ons een fraai plekje toegewezen en konden we aan het avondeten beginnen. Dit smaakte naar meer.
Na het eten even de log- en fotoboeken bijwerken. Gezien de hoogte (2745 meter) belooft het een frisse nacht te worden en moest zelfs de kachel in de camper aan. Er maar vroeg in vanavond....