Van Ventura naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marianne - WaarBenJij.nu Van Ventura naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marianne - WaarBenJij.nu

Van Ventura naar San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Marianne

12 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag een lange reisdag gehad. Omdat er voor morgen een bezoek aan San Francisco op het programma staat moesten we een afstand van 578 kilometer overbruggen. Omdat we toch een beetje op tijd aan willen komen vertrekken we om 9.45 uur.

Het eerste stuk rijdt Eric de camper, daarna mag ik het stuur overnemen. Het is erg wennen (vooral omdat het een automaat is) maar na een tijdje went het wel.

Na de lunch, een heerlijke uitsmijter, neemt Eric het stuur weer over voor het laatste deel van de route. Het is een mooie afwisselende route langs de kust, door een enorm landbouwgebied, door een wijnbouwgebied en zelfs een klein stukje bos.

Hoewel het dus een leuke rit is waarbij er altijd wel iets te zien is zijn we toch blij als we om half zeven de afslag Candlestick stadium tegenkomen. Dat betekent namelijk het einde van de reisdag.

• 12 September 2013 - 09:25

Remon:

Hey, mooie foto's en erg leuk om het reisverslag te volgen. Veel plezier!
    Maare, wat "doe je" gemiddeld op de lange doorgaande stukken met zo'n hok? 55 mph? 65 mph?

• 13 September 2013 - 05:39

Marianne :

Hoi, we hebben gemiddeld 65 mph mogen rijden (sommige stukken 70 mph) dus jij mag uitrekenen hoelang we gereden hebben.